Доброчесність – це чинити правильно навіть коли на тебе ніхто не дивиться. Сьогодні приділяється велика увага вихованню доброчесності в учнів. Людина, у якої глибоко закладено доброчесність, не буде красти, просити чи давати хабарі, списувати правильні відповіді на іспиті, видавати чужий інтелектуальний чи творчий доробок за свій, а також хитрувати, щоби заробити певні привілеї в шкоду іншій людині чи всьому суспільству.
Що таке академічна доброчесність та як її дотримуватися? Які наслідки має списування в класі, та для всієї країни? Про це і не тільки роздумували учні 5-В класу із класним керівником А.Т.Гаврилець на проведеній виховній годині до тижня доброчесності - "Доброчесність і справедливість – дорожчі за золото".
Доброчесна людина насамперед чесна перед собою та перед своїм оточенням і суспільством. Ця якість виховується, практикується тапередається через приклади з покоління в покоління. Проте виховання має бути живим, цікавим, ненав'язливим, прикладним та інтерактивним. Тоді воно матиме максимальний результат: стане невід’ємною частиною мислення, поведінки та дії.
Учні 5-В класу з'ясовували принципи доброчесності, обговорили відео сюжет "Домашнє завдання", читали у ролях і оповідання В.Сухомлинського : "Як Павлик списав задачу», провели розгляд різних ситуацій та народну мудрість, опрацювали кодекс доброчесності у школі та оформили публічну заяву, впроваджуючи у своєму класі кодекс доброчесності.
«Я впевнена, що через 20 років мої учні стануть успішними людьми з незаплямованою честю та взірцем доброчесності, а їх імена - засяють яскравими зорями на шкільному небосхилі, як приклад для наслідування» - А.Т.Гаврилець.